Ресторани 4

    Published on 24.12.2013 | by Віктор Коробко

    Правила відображення контенту на цифрових вивісках

    Якщо ваш бізнес працює як швейцарський годинник, і ви отримуєте всі заплановані дивіденди від торгової точки, то нічого змінювати не варто. Ринок маркетингових інструментів тільки розвивається і у вас ще є час для того, щоб досконально вивчити і розібратися в його технологіях. Якщо ж у вас структура чеку відрізняється від планових показників, то варто звернути увагу на інформацію подану нижче.

    Керована система відображення (digital signage, «монітори», аудіовізуальні системи, «меню борди», цифрові вивіски тощо) — це один з маркетингових інструментів, призначення якого полягає в скороченні недоотриманого прибутку.

    Встановлення системи має сенс тільки при інтеграції з основними бізнеспроцесами, інакше ви отримаєте просто «красиві картинки», які необхідно буде «перемальовувати» при кожній зміні умов реалізації (ціни, асортимент, комплектація і т.д.). Щоб цього уникнути, підготуйте зображення один раз, а динамічну інформацію (ціна, наявність, упаковка і т.д.) «підтягуйте» з касового апарату.

    Приклад рішення для ресторану, стратегія якого спрямована на частоту відвідувань

    Проект слід розбити на три частини:

    1. «Електронне меню» для демонстрації основних продуктів.
    2. «Підказки» для правильного формування чека.
    3. «Екрани в залі» для збільшення кількості повторних підходів до каси.

    Примітка: інструмент, який спрямований на роботу з тими відвідувачами, які знаходяться всередині торгової точки. Тепер докладніше про кожен з пунктів.

    Електронне меню — екрани за спиною касира

    71

    KFC, «Океан Плаза», Київ

    Для того щоб вибрати кількість екранів, підготувати зображення і розібратися що і коли варто демонструвати, необхідно виконати наступні дії:

    • Розбийте ваше меню на складові: основні страви, додатки до основних страв, супутні продукти, поточні (тимчасові або спеціальні) пропозиції.
    • Проаналізуйте свої продажі і відобразіть страви згідно АВС аналізу, чим більше продажів визначеного продукту, тим більше місця у нього (або його групи) для відображення. Демонструвати всі страви одночасно немає сенсу. Якщо Ваші продажі змінюються залежно від часу (ранок/день/вечір і будні/вихідні), то використовуйте аналогічні зміни у відображенні меню.
    • Бажано відображати страви таким чином, щоб з кожного «місця вибору» в зону огляду гостя потрапляло: основних продуктів — 40%; поточних пропозицій — 10%; супутніх — 25%; доповнень до основних страв — 25%.
    • Для посилення сприйняття відображуйте асортимент групами.
    • Виводіть «на перші місця» страви з менш дорогої категорії, щоб сформувати відчуття «доступності» страв.
    • Керуйте увагою (в один момент часу, людський зір може фокусуватися лише на одному об’єкті). Використовуйте анімацію для того, щоб переключати увагу між об’єктами і екранами.
    • Важливо пам’ятати, що для гостя перше бажання викликає картинка, потім опис. Виходячи з цього, основні продукти обов’язково показуйте з зображеннями, що «продають», менш важливі продукти можна перераховувати текстом.

    «Підказки»

    85

    KFC, «Океан Плаза», Київ

    • Починайте показ зі спеціальних пропозицій.
    • Використовуйте систему для формування коротких чеків. Не перевантажуйте гостя стравами, і намагайтеся не викликати тиску на його гаманець і шлунок. Таким чином ви купуєте клієнта, який буде приходити до вас частіше. Для цього виводьте загальну суму замовлення (або його вагу).
    • При замовленні комплексної пропозиції, відображуйте на екрані «підказок» не тільки саме замовлення, а й знижку в разі купівлі окремих елементів з комплексної пропозиції.
    • Сформувавши чек (основне + гарнір + напій) переходьте до демонстрації десертів або подяк клієнту.
    • Використовуйте систему для продажу супутніх товарів (добавки, подвійні інгридієнти, соуси).

    Підказки відображаються на моніторі, який розташований «обличчям» до гостя і знаходиться між касиром і покупцем. Основне його призначення — це формування правильного чека. Стандартно чек повинен складатися з основної страви, гарніру і напою. Для того, щоб сформувати це співвідношення, необхідно розбити власне меню на ці три групи. І при появі в чеку (в замовленні) основної страви, масовано демонструвати гарніри, при появі в чеку (в замовленні) основної страви і гарніру, масовано демонструвати групу напоїв.

    Екрани в залі

    001

    Ресторан “Месьє Олів’є”, Київ. Фото: digitalsignageawards.in.ua

    Екрани, які розташовані всередині торгової точки безпосередньо в залах. Їх головне призначення — робота на другий чек. Не варто впадати в крайнощі, крутити 10 роликів протягом року або демонструвати музичні канали. Ваш гість прийшов до вас поїсти! Використовуйте для демонстрації логотип компанії крупним планом. Нехай це зображення буде основним. Підсвідомо ваш гість прив’яже всі позитивні смакові відчуття від страв до вашого логотипу. Час від часу «оживляйте» його наступними повідомленнями:

    1. Компанія, історія бренду, досягнення, майбутні заходи.
    2. Основні продукти і корисні відомості про них.
    3. Інформація про партнерів.
    4. Пізнавальні та розважальні повідомлення (погода, новини, свято кожного дня і т.д.).
    5. Десерти і кавові напої.
    6. Страви на виніс і координати служби доставки.

    Забороняється демонстрація телевізійних роликів або будь-яких інших відеоповідомлень, орієнтованих на слухове сприйняття інформації!

    Замість висновку, надам фактичні результати роботи тестового об’єкта.

    Ресторан «Піца Челентано», місто Львів, вул. Сихівська, 13

    399999

    Фото: egoisty.com

    Цифри наведені у порівнянні двох однотипних ресторанів (однаковий потенціал місця, кількість посадкових місць, маркетингові активності), але в одному ресторані використовувалася система відображення, в іншому ні.

    Інформація наведена за продуктами, які відображалися за допомогою системи.

    Страви

    Ресторан без системи

    Ресторан з системою

    Піца

    Норма

    Аналогічні

    Піца спец. пропозиція

    Норма

    Аналогічні

    Альфорно

    Норма

    + 40 %

    Млинці солоні

    Норма

    Збільшення в 4 рази

    Десерти

    Норма

    Збільшення в 2 рази

    Алкогольні коктейлі

    400 од.

    1600 од.

    Так само на об’єкті з використанням системи вдалося перевести «мисливців за знижками» в період найменшої завантаженості ресторану з 16 до 18.

    *Дані надані компанією FFS

    P.S.: оскільки описане рішення є «одним із» маркетингових інструментів, його вигоди можна оцінити в порівнянні з іншими (навчання персоналу). Перевагою буде те, що «Керована Система Відображення» завжди в бадьорому настрої, пам’ятає про всі активності ресторану, довічно віддана своєму роботодавцю і при будь-яких умовах залишається доброзичлива до відвідувачів, що, на мій погляд, дуже важливо в індустрії гостинності.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Комерційний директор Діджіскай Україна — приватної компанії, що спеціалізується на комплексному управлінні аудіовідеопристроями. В управлінні понад 700 об'єктів (Росія, Україна, Казахстан).



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: